Thursday, October 8, 2009

Kuni 8.10.2009

Nüüd on juba lausa neljas tööpäev. Hommikul kell 6 töusmine pöhjustab vara magamamineku. Kohalikud olud hakkavad ka vaikselt selginema, kus saab pissile ja kus kohvi, mida ma ei joo :). Igatahes tegelen eesti asja uurimisega, valimised, raudtee, poliitika, välissuhted. Töö on hakanud käima ka soome keeles, kuna tahan seda ka ise pikemas perspektiivis selgeks saada, siis nö ülemus puhub soomet ka tööalastes kirjades, muig ja mina siis nuputa muidugi, mis on ja kui aru ei saa, vötan googli translatori kasutusele. Kah hea abivahend.
Sööklas on alati, kui mina sinna jöuan, pödrad magustoidu ära söönud, nii ma siis jälitan seda magusat seal nagu kass hiiri. Hiirtest rääkides, siis hommikul jalutades nägingi tee peal surnud vöi külmunud hiirt, kiriku juures. Noh, kirikurott oli näljakangestuse saanud. Muide, söök on 5.70 euri (sisaldab siis prae, joogi - mahl vöi muu piimaline, ja magustoit ja eraldi salat kah). Suht soodne, kui arvestada, mida köike selle eest endale sisse saab ajada. Ja kohalikud ei ole mitte vähese söömaga.
Ootan pikisilmi oma isikukoodi. Ahjaa, pangas oli ka hullem kui mis tahes kohas. Küsiti, et kus ma töötan ja kui lepingut ei too (nad ei tahtnud ilma lepingu näitamiseta kontot teha), siis kustutavad konto jne, palju lapsi, palju ma cashi kontole panen, kust ma selle saan, palju mu palk on jne jne... täielik absurdikas!
Netil on nii suur tulemüür ja hiinakindlus peal, et ntx elu24 lehte ei ava ja msni ei saa panna ja siis ei anna isegi desktopile pilti panna.
Muidu on omaette kabinett, mugav tool ja laud, väga mugavad ja öiged kasutamaks arvutit. Harjun ja elan sisse. Bürokraatia on Soomes suur, ei saanud isegi kaarti ja ukse vötit, kuna isikukoodi pole, sain vaid ajutise :)

No comments:

Post a Comment